czwartek, 23 maja 2013

Ważna informacja!

    Kochani wiem, że długo mnie nie było, i nie miałam zamiaru wracać, ale moje koleżanki, też zaczęły pisać i od razu pomyślałam, że jednak powinnam kontynuować :> Założę nowego bloga, bo stwierdziłam, że moje pierwsze rozdziały są no beznadziejne... i nic więcej nie wymyślę o Kicku. Mam nadzieję, że nowy blog, który nie będzie dotyczył kicku,  również wam się spodoba. Oczywiście jeśli chcecie to mogę prowadzić tego bloga o Kim i Jacku dalej, ale nie obiecuję, że będą dobre. Proszę wyraźcie swoje opinie w komentarzach (:
Ada xx

4 komentarze:

  1. tak, tak , tak proszę dokończ te opowiadanie :))))))))
    proszę ja tu czekam i czekam i czekam :)
    piszesz wspaniale i blog jest wspaniały prowadz tę historię do końca prooszę tak bardzo :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokończ do opowiadanie proszę;)))
    Kocham tego bloga<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokończ to opowiadanie.! Błagam.!!!
    Jest CUDNE.!! <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisz to opowiadanie !
    Jest super

    OdpowiedzUsuń