sobota, 6 kwietnia 2013

Nominacja

Bardzo dziękuję za dwie nominacje przez:
1. Martynę Zaniuk.
Siedem faktów o mnie:
` jestem w 1 kl. gimnazjum prof. językowy
` urodziny mam w dzień mamy (26 maj) :D
` mam chomika o imieniu Suzanka
` byłam na koncercie Justina Biebera w Polsce
` jestem Belieber
` byłam 6 razy w Nowym Jorku i w przyszłości chcę tam zamieszkać *.*
` 3 razy złamałam sobie tą samą nogę 
Nominuję :
Nominacje dodam później, bo dawno mnie tu nie było i nie za bardzo się orientuję (:
2.Monicę Maslow:
 Kolejne siedem faktów o mnie:
` moją największą pasją jest taniec
` kiedyś zasnęłam na deskorolce
` nie przepadam za matematyką i fizyką
` jak byłam mała zajęłam 2 miejsce w konkursie Miss w Białymstoku
` chciałabym pojechać do Chin
` potrafię na zawołanie napisać opowiadanie, list etc
` czytam mało książek, z powodu braku czasu, mam niesamowite poczucie humoru, potrafię śmiać się godzinami z niczego :)

Nominuję:
.....

Jeszcze raz bardzo dziękuję i powrócę do pisania <3 Jeszcze dzisiaj dodam kolejny rozdział :) A co do nominacji to postaram się uzupełnić luki, mam nadzieję, że nie zapomnę xd
Do zobaczenia !
Ada x

2 komentarze: